28 września 2013

Żelowe paznokcie według ORLY - cz. 1: zawartość zestawu startowego

Długo się zastanawiałam czy w ogóle zamieszczać dzisiejszy post, ale w końcu doszłam do wniosku, że może kogoś choć trochę zainteresuje. Chcę przedstawić zawartość zestawu do wykonywania żelowego manicure. Mój starter KIT ORLY smartGELS dostałam w prezencie i gdyby nie to pewnie nigdy nie miałabym okazji go przetestować ;)


Cena: w przeliczeniu na złotówki cena samego zestawu startowego to od 200 do nawet 400 zł
Dostępność: przeszukałam internet i niestety nie znalazłam nigdzie takiego zestawu; za granicami naszego kraju dostępny jest on w większych (sieciowych) drogeriach, np. Kicks, dostać go można także na ebay

Cały zestaw, mieszczący się w niewielkim pudełku zaprezentowanym powyżej prezentuje się tak:


A teraz rozbierzemy zestaw startowy na części pierwsze :) W brązowym kartoniku znajdują się trzy buteleczki. Wśród nich (na zdjęciu od lewej strony): 
  • olejek do skórek
  • primer 
  • baza + topper


Poza tym, w pudełku znajdziemy też dwie większe buteleczki o pojemności 50 ml:

  • "oczyszczalnik" - cleanser (służący do odtłuszczenia paznokci oraz usunięcia lepkiego filmu lakieru żelowego)
  • zmywacz do paznokci żelowych


Wśród niezbędnych akcesoriów znajdziemy:

  • spychacz do skórek, będący też pomocnikiem w usuwaniu lakieru żelowego
  • mały pilnik
  • waciki bezpyłowe 20 szt.


Ostatnie pudełko kryje:

  • kieszonki służące do usuwania żelu, 20 szt.




To czego mi w pudełku niezmiernie brakuje i uważam, że powinno się w nim znaleźć to... lakier żelowy. Poniżej mój jedyny, jak do tej pory, lakier w kolorze lift the veil. Koszt takiego lakieru to powalające ok. 80 zł. Trochę taniej na ebay.


Żeby wykonać manicure żelowy niezbędna będzie też lampa UV, tworząc tym samym dodatkowy koszt.



Jak same widzicie - zabawa z ORLY smartGELS do najtańszych nie należy... W kolejnej części czyli notce, którą zamieszczę w najbliższym czasie, postaram się pokazać jak używać tego zestawu.

11 komentarzy:

  1. Raczej nie znam się na tego typu zestawach, cena trochę spora, ale zawartość naprawdę duża :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję, teraz możesz zaszaleć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jestem fanką żelowych paznokci, ale chętnie zobaczę jakiś przykładowy manicure :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawa jestm jak wyjdzie..czekam na relacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ta lampa troche nie bardzo wyglada ale zobaczymy co wyjdzie z tego :D ja mam zestaw tez zelowy i akrylowy ale inny.
    Fajnie u ciebie, dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna notka ;)
    zapraszam do nas, nowy post: http://boss-y.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny zestaw, ale cena trochę mniej fajna.
    Ciekawa jestem jak będzie to wyglądać, czekam na post :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy zestaw, choć nie jestem fanką żelowych paznokci:) Daj znać jak będzie sie sprawował:)

    OdpowiedzUsuń
  9. biorąc pod uwagę że to ORLY to nawet mnie cena nie zdziwiła, fajne wyjście z tymi kieszonka słyszałam o nich ale jeszcze nie zdążyłam ich kupić ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. super zestawik :) Sprzydałby się mi :)
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze - wszystkie uważnie czytam i staram się odpowiadać na każde pytanie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...